JobNext

Alle HR medarbejdere kender til det tunge og manuelle arbejde med håndtering af ansøgninger, når der skal rekrutteres en ny medarbejder. Det kræver mange timers arbejde at bevare overblikket over ansøgerne, udvælge de rigtige kandidater og sikre, at alle ansøgerne får svar på deres ansøgning.
JobNext er et online rekrutteringssystem, som kan lette denne arbejdsbyrde og spare mange timers arbejde. Dette sker ved at ansøgeren registrerer sin ansøgning via en online ansøgningsformular i stedet for at sende den til jer pr. e-mail eller almindelig post. Ansøgeren indtaster sine personlige oplysninger og vedhæfter ansøgning, CV og eventuelt andre dokumenter. Der sendes automatisk en bekræftelse til ansøgeren pr. e-mail.

Som virksomhed har I adgang til en overskuelig hjemmeside, der straks giver jer overblik over ansøgerne. Hjemmesiden indeholder værktøjer til en effektiv screening og udvælgelse af kandidater. Kommunikationen med ansøgerne foregår også nemt og hurtigt gennem JobNext.

Se en kort introduktions video her:
VideoPicture_v2

 

Fordele ved JobNext

Sparer mange timers manuelt arbejde ved hver rekruttering.
Fjerner og forenkler administrative opgaver.
Skaber overblik over igangværende rekrutteringer og kandidater.
Effektiviserer planlægning og intern kommunikation.
Sikrer professionel håndtering af ansøgere.

 

Hvorfor JobNext

Brugervenligt og intuitivt – også for de mindre IT-kyndige.
Klar til brug.
Lave priser og ingen opstartsomkostninger.
Kræver blot en almindelig internetforbindelse.
JobNext er fleksibel og tilpasses jeres arbejdsgange.
Ingen tillægspriser for ekstra brugere og moduler.
Brugersupport hos SystemGruppen.


Spørgsmål om JobNext?

Kontakt Account manager

Signe Kræmmergaard Bunde

skb@systemgruppen.dk

+45 24 86 50 40